sista dagen

Sista dagen på sommarlovet då. De blir sköt att träffa alla i klassen och se vilka som har BF i ettan :) Hört att de är en massa killar istället för tjejer i år :)
Ja alla ettorna började idag  ju ;) Inte alltid lika kul men alltid skoj att mobba dem...
Detta sommarlovet har varit de bästa på sjukt länge. Vill tacka mina underbara vänner som jag har fått tillbaka och haft hela tiden. Ni har gjort mitt liv helt underbart denna sommarn för mig och hoppas att de kommer vara såhär ett bra tag till mår som bäst nu!
Men längtar till helgen då man är med dem bästa och blir eksjöstadsfet!
Nehe nu ska jag göra mig i ordning och dra mig till stan kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0