Saknad!

Jag vill se dig skratta
Jag vill se dig le
Jag hoppas att du fattar
Jag hoppas att du ser

Jag och du de skapar magi
Jag älskar dig förevigt åh de e så de förblir
Jag ler för mig slälv, när jag hör ditt namn
Jag blir så lycklig när jag har dig i min famn

För du är min baby
Den ända jag vill ha
Du ä min baby
Du gör mitt liv bra

Tanken gör mig glad att du har blivit min
Tänker på dig, hur kan man va så fin
Jag längar som fan, tills jag får träffa dig
Utan att fråga du betyder allt för mig

När jag hör din röst, jag vet att du är den rätta
Att ha dig långt borta är något som smärtar

Du är äkta kärlek utan något slut
Jag älskar dig baby hela livet ut
Att ha dig vid min sida är en dröm som är sann
Och vad som än händer kommer vi alltid finnas för varann

Jag vill att du ska veta att jag älskar bara dig
Om inte någon annan du kan lita på mig
Äkta känslor jag har
Du är det bästa i mitt liv, helt underbart

I mina ögon är du vackrast, så himla fin
Jag har fallit för min kärlek, jag är bara din
Du och jag för alltid kan ingen ändra på
Du betyder allt för mig, hoppas du förstår

Du är min ögonsten, de vackraste jag har
Du uppfyller drömmar och du är de bästa jag vet.
-
En gammal text jag har skrivit, väcker känslor för allt möjligt.
Men man hoppas texten kan bli sann. Saknar kärleken och närheten!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0